Dziekanat
GODZINY PRZYJMOWANIA STUDENTÓW: 9:30-12:30 (PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK)
Jesteś studentką/studentem I roku i masz pytania? Skontaktuj się pod numerem telefonu:
- Analityka weterynaryjna: 56 611 44 42
- Biologia: 56 611 2504
- Biologia sądowa: 56 611 2504
- Biotechnologia: 56 611 4442
- Diagnostyka molekularna: 56 611 4442
- Global Change Biology: 56 611 4444
- Sport i wellness: 56 611 2504
- Weterynaria: 56 611 2504
- Rejestracja na zajęcia: 56 611 2583
Kierownik Dziekanatu
mgr Magdalena Zakrzewska
pok. 131 (bud. A)
tel. 56-611-25-05
e-mail: magdal@umk.pl
Zakres obowiązków
- koordynacja pracy Dziekanatu
- kancelaryjno – biurowa obsługa organów kolegialnych Wydziału
- prowadzenie spraw administracyjnych związanych z posiedzeniami Rad Dziekańskich
- kancelaryjno-biurowa obsługa Dziekana Wydziału oraz Kolegium dziekańskiego
- prowadzenie spraw administracyjnych i dokumentacji związanych z nadawaniem stopnia naukowego doktora habilitowanego
- prowadzenie spraw administracyjnych związanych z rozpisywaniem konkursów na wszystkie stanowiska nauczycieli akademickich w Instytucie Biologii
- prowadzenie administracyjne spraw personalnych pracowników naukowych oraz pracowników niebędących nauczycielami akademickimi Wydziału
- współdziałanie z jednostkami administracji centralnej we wszystkich sprawach będących w zakresie ich kompetencji
W sprawach studenckich należy zgłaszać się do pracownika prowadzącego dany kierunek.
ZASTĘPCA KIEROWNIKA
mgr Dominika Jezierny-Marks
pok. 106 (bud. A)
tel. (56) 611-26-60, 56-611-47-72
e-mail: nika1313@umk.pl
Zakres obowiązków
- bieżąca obsługa kancelaryjno-biurowa Dyrektora Instytutu Medycyny Weterynaryjnej oraz jego zastępcy
- prowadzenie spraw administracyjnych związanych z posiedzeniami Rady dyscypliny weterynaria
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Instytutu Medycyny Weterynaryjnej (urlopy, badania lekarskie, szkolenia BHP)
- prowadzenie spraw administracyjnych związanych z rozpisywaniem konkursów na stanowiska nauczycieli akademickich w Instytucie Medycyny Weterynaryjnej
- organizacja procesu dydaktycznego dla kierunku weterynaria (kontakt z prowadzącymi zajęcia z Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich oraz Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego)
mgr Michalina Górska
pok. 107 (bud. A)
tel. 56-611-44-44
e-mail: mgorska@umk.pl
- kancelaryjno-biurowa obsługa Dziekana Wydziału
- obsługa spraw studenckich na kierunku:
Global Change Biology (studia anglojęzyczne II stopnia) - prowadzenie spraw związanych z wymianą krajową i zagraniczną studentów (Program MOST, Program ERASMUS+)
- obsługa spraw związanych z nostryfikacją tytułów zawodowych uzyskanych za granicą
- obsługa punktu kancelaryjnego na Wydziale
Lidia Wiśniewska
pok. 130 (bud. A)
tel. 56-611-44-42
e-mail: lidwis@umk.pl
- obsługa spraw studenckich na kierunkach
- biotechnologia (studia I i II stopnia)
- diagnostyka molekularna (studia II stopnia)
- analityka weterynaryjna (studia I stopnia)
- obsługa spraw związanych z przyznawaniem świadczeń pomocy materialnej dla studentów
- sporządzanie umów cywilno-prawnych w postępowaniach awansowych (doktoraty, habilitacje)
mgr Ewa Specjał
pok. 128 (bud. A)
tel. 56-611-25-04
e-mail: ewaspec@umk.pl
- obsługa spraw studenckich na kierunkach
- biologia (studia I i II stopnia)
- biologia sądowa (studia I stopnia)
- sport i wellness (studia I stopnia)
- weterynaria (jednolite studia magisterskie)
- zarządzanie i odpowiedzialność za drugi ścisłego zarachowania
mgr Beata Baniecka
pok. 127 (bud. A)
tel. 56-611-25-03
e-mail: bbaniecka1994@umk.pl
- kancelaryjno-biurowa obsługa Dyrektora Instytutu Biologii oraz jego zastępców
- prowadzenie spraw administracyjnych związanych z posiedzeniami Rady Dyscypliny Nauki Biologiczne
- prowadzenie spraw administracyjnych i dokumentacji związanych z nadawaniem stopnia naukowego doktora (nauki biologiczne, weterynaria)
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Instytutu Biologii (urlopy, badania lekarskie, szkolenia BHP)
mgr Edyta Rutkowska
pok. 129 (bud. A)
tel. 56-611 -25-83
e-mail: edyrut@umk.pl
- prowadzenie oferty dydaktycznej Wydziału w systemie USOS
- prowadzenie spraw administracyjnych i dokumentacji związanej z powierzaniem i rozliczaniem obowiązków dydaktycznych nauczycieli akademickich (obciążenia dydaktyczne nauczycieli akademickich)
- przygotowanie planów zajęć na wszystkich kierunkach studiów
- rezerwacja sal w systemie USOS
mgr Ewa Prusakiewicz
pok. 126 (bud. A)
tel. 56-611-25-01
email: ewaprus@umk.pl
- prowadzenie spraw finansowo-księgowych Wydziału w ramach środków z PDB działalności dydaktycznej oraz funduszu repet
- realizacja umów z jednostkami zewnętrznymi (zamówienia, faktury)
- prowadzenie i rozliczanie dokumentacji związanej z wyjazdami pracowników studentów i doktorantów w ramach środków z PDB działalności dydaktycznej
mgr Marcin Sobczak
pok. 118A (bud. A)
tel. 56-611-25-02
email: marcin.sobczak@umk.pl
- sporządzanie umów o dzieło i umów zlecenie – Granty NCN, NCBiR, MNiSzW
- prowadzenie spraw finansowych związanych z obsługą grantów pracowników i doktorantów Wydziału
- prowadzenie i rozliczanie dokumentacji związanej z wyjazdami zagranicznymi pracowników, studentów i doktorantów w ramach środków NCN, NCBiR, programów MNiSW
ul. Lwowska 1, 87-100 Toruń