Dziekanat
Harmonogram pracy zdalnej Administracji Wydziału Nauk Biologicznych i Weterynaryjnych Styczeń 2021
KIEROWNIK
- Specjalista: mgr Magdalena Zakrzewska, tel. (56) 611-25-05, e-mail: magdal@umk.pl
Zakres obowiązków
- kancelaryjno-biurowa obsługa Dziekana oraz organów kolegialnych Wydziału, w tym prowadzenie spraw administracyjnych związanych z posiedzeniami Rady Wydziału
- gromadzenie aktów normatywnych oraz informacji niezbędnych do bieżącego zarządzania wydziałem
- prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji oraz wniosków i skarg wpływających do Dziekana
- prowadzenie spraw administracyjnych i dokumentacji związanych z uprawnieniami do nadania stopni i tytułów naukowych
- prowadzenie spraw administracyjnych związanych z rozpisywaniem konkursów na wszystkie stanowiska nauczycieli akademickich
- ustalenie szczegółowego zakresu obowiązków i odpowiedzialności poszczególnych pracowników zatrudnionych w Dziekanacie i przedstawienie do zatwierdzenia dziekanowi wydziału
- realizacja zaleceń wynikających z zarządzeń pokontrolnych przekazywanych dziekanowi w wyniku kontroli przeprowadzonych przez jednostki kontrolne zewnętrzne i wewnętrzne
- przestrzeganie dyscypliny finansowej wydatków z funduszu dziekana w tym udział w przygotowaniu planu rzeczowo-finansowego Wydziału
- współdziałanie z jednostkami administracji centralnej we wszystkich sprawach będących w zakresie ich kompetencji
- archiwizacja dokumentów
ZASTĘPCA KIEROWNIKA
- Specjalista: mgr Dominika Jezierny-Marks, tel. (56) 611-47-72, e-mail: nika1313@umk.pl
Zakres obowiązków
- kancelaryjno-biurowa obsługa Dyrektora Instytutu Medycyny Weterynaryjnej oraz prowadzenie spraw administracyjnych związanych z posiedzeniami Rady IMW,
- prowadzenie spraw kadrowych – ogłaszanie konkursów oraz przygotowywanie dokumentacji o zatrudnienia pracowników Instytutu Medycyny Weterynaryjnej,
- ewidencja urlopów, badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników Instytutu Medycyny Weterynaryjnej,
- przygotowanie oraz nadzór nad realizacją zamówień dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej,
- obsługa systemu USOS w zakresie oferty dydaktycznej kierunku weterynaria,
- organizacja procesu dydaktycznego dla kierunku weterynaria,
- udział w przygotowaniu planu rzeczowo-finansowego Wydziału,
- organizacja i obsługa posiedzeń Rady Międzyuczelnianego Centrum Medycyny Weterynaryjnej,
- współdziałanie z jednostkami administracji centralnej we wszystkich sprawach będących w zakresie ich kompetencji.
PRACOWNICY
Sprawy studenckie
godziny przyjmowania studentów poniedziałek-piątek w godz. 9.30-12.30
- Specjalista: dr Paulina Baranowska, tel. (56) 611-44-44, e-mail: paulina@umk.pl
- kierunek: ochrona środowiska I i II stopień, Erasmus, program MOST
- Specjalista: Lidia Wiśniewska, tel. (56) 611-44-42, e-mail: lidwis@umk.pl
- kierunek: biotechnologia studia I i II stopień, diagnostyka molekularna studia I i II stopnia, pomoc materialna, Samorząd Studentów, Samorząd Doktorantów, Studenckie Koła Naukowe
- Specjalista: mgr Ewa Specjał, tel. (56) 611-25-04, e-mail: ewaspec@umk.pl
- kierunek: biologia I i II stopień, biologia sądowa, sport i wellness, studia niestacjonarne
Sprawy dot. Katedr, Zakładów, Pracowni
- Specjalista: mgr Beata Baniecka, tel. (56) 611-25-03, e-mail: bbaniecka1994@umk.pl
- sprawy pracownicze, plany i sprawozdania wydziałowe, Studia Doktoranckie w zakresie Biologii, badania lekarskie i szkolenia BHP pracowników Wydziału
- Specjalista: Małgorzata Urban, tel. (56) 611-25-02, e-mail: murban@umk.pl
- Sprawy finansowo-księgowe, zewnętrzne granty pracowników i doktorantów
- Referent: mgr Edyta Rutkowska, tel. 611 2583, e-mail: edyrut@umk.pl
- oferta dydaktyczna w systemie USOS, karty obciążeń pracowników Instytutu Biologii, sprawy finansowe związane z obsługą grantów pracowników Wydziału